BENVINGUTS AL CLUB

Com a club,volem oferir la possibilitat a tots els palamosins de fruïr del bàsquet.Sigui com a jugador,entrenador,espectador o col.laborador.Aquesta propera temporada,tindrem set equips competint:cinc masculins i dos femenins.Uns 85 esportistes,la majoria d'ells palamosins.

12.4.08

CANVI DE TERÇ.

Ha arribat el moment de donar l'alternativa.Aquesta és la darrera setmana que el shooter administrarà aquesta plana.
Quan vam crear aquest bloc,ho vam fer amb la idea d'obtenir una eina per poder comunicar notícies i també crear un espai de debat pel bàsquet palamosí.
Amb més o menys encert,crec que això ho hem assolit.
Aquest administrador creu que és el moment de donar el relleu.És el més just.Vulguis o no,el fet d'haver-hi un únic administrador fa que hi hagi un únic criteri,el meu.I no em sembla just.
No em trobo còmode en determinades situacions,i això fa que cada dia em costi més anar posant-lo al dia.
M'agradaria trobar algú o algunes persones que volguéssin prendre l'alternativa.Així garantirem un nou punt de vista que,de ben segur,enriquirà aquesta iniciativa.
Vull agraïr a tots els que heu entrat i deixat els vostres comentaris,contribuïnt a mantenir-lo viu.
La decisió és ferma,espero que deixeu els vostres comentaris,ara interessant-vos per mantenir el bloc a la xarxa.És molt fàcil,tant,que fins i tot un inútiltecnològic com jo ha estat capaç d'anar-lo tirant endavant.Animeu-vos,us ajudaré sempre que ho necessiteu.De fet,m'encantarà seguir colaborant-hi si m'ho permeteu.